دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای تماشای ویدیو ها و فایل های متنی

مدیا پلیر

Media Player Classic

نرم افزار قدرتمند و رایگانی است که برای تماشای فیلم با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، طراحی شده است. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیاری از فرمت های فایل های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی، مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار

vlc player 32bit

vlc media player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزار های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.این نسخه برای ویندوز های ۳۲ بیت می باشد.

آیکن نرم افزار

vlc player 64bit

vlc media player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزار های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.این نسخه برای ویندوز های ۶۴ بیت می باشد.

pdf

Adobe Reader

برنامه معروف كمپانی Adobe است كه جهت خواندن و مشاهده کتاب های الکترونیک PDF استفاده می شود،همچنین استفاده از این نرم افزار نیاز به تخصص خاصی ندارد، چرا كه پس از نصب برنامه، بصورت خودكار كلیه فایل های PDF موجود در هارد دیسك سیستم را تحت پوشش خود قرار داده و در هنگام برخورد كاربر به این فایل ها، با یك دابل كلیك ساده اجرا شده و محتویات فایل را به نمایش می گذارد.

FLASH PLAYER

adobe flash for other browsers

بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player  نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد.این نسخه از نرم افزار برای تمام مرورگرها چون فایرفاکس،کروم و … به جز اینترنت اکسپورر می باشد ،شما با نصب این برنامه قادر به تماشای آنلاین ویدویوها در وب سایت خواهید بود.

فلش پلیر اکسپلورر

adobe flash for internet explorer

بخش عمده‌ای از فایل‌های چندرسانه‌ای که در اینترنت در دسترس قرار دارند، برای نمایش بر روی مرورگر به برنامه‌های Flash Player  نیاز دارند. این نرم افزار به شما امکان اجرای فایل‌های فلش در محیط ویندوز و همچنین مرورگرهای اینترنتی مختلف را می‌دهد.این نسخه از نرم افزار فقط برای مرورگر پیش فرض ویندوز یعنی اینترنت اکسپلورر می باشد ،شما با نصب این برنامه قادر به تماشای آنلاین ویدویوها در وب سایت خواهید بود.