افتخارات و اعتبارات گروه آموزشی راه دکتری

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

(سازمان سینمایی و سمعی و بصری )

سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران تنها مرکز تایید کلیه محصولات صوتی و تصویری در کشور می باشد که مجوز انتشار و توزیع را برای محصولات رسانه ایی صادر می نماید و داشتن پروانه نمایش وزارت ارشاد سلامت محصول را تایید نموده و مهر تاییدی بر فعالیت رسمی، قانونی و حرفه ای مجموعه ی تولید کننده ی آن محصول می باشد.

با استعانت پروردگار و بنا بر تولید محصولات بی عیب و نقص در هر حوزه‌ی قانونی و تبعیت از کلیه‌ی قوانین حاکم بر تولید محصولات چندرسانه ایی و حفظ بالاترین کیفیت لازم در این زمینه نیز محصولات راه دکتری دارای پروانه نمایش در حوزه ی رسانه های خانگی را دارا می باشند.

سازمان سینمایی

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

(دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی )

دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی حوزه ی نشر و ارایه مجوز چاپ کتب می باشدکه به حمدالله محتوی ارایه شده در جزوات و فیلم های راه دکتری به صورت کتاب مورد تایید این نهاد قانونی و رسمی کشور قرار گرفته است.

شایان ذکر است محصولات راه دکتری کلیه مجوزهای مربوطه را کسب نموده و ضمن ثبت در کتابخانه ی ملی ایران شماره فیپا و شابک اختصاصی اخذ نموده اند که این مهم نشانه ی اصالت محتوی و تایید آن توسط بالاترین مرجع قانونی این حوزه در کشور می‌باشد و خاطر خریداران و همراهان راه دکتری را دوچندان آسوده می نماید.

دفتر توسعه کتاب

نماد  اعتماد الکترونیکی

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید و دارنده نماد اعتماد الکترونیکی، تحت نظارت دستگاه های مسئول، ملزم به رعایت قوانین و مقررات مندرج درتعهدنامه نماد می باشدو این به معنی نظارت فعال و وزارت صنعت و معدن و تجارت از طریق مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بر این مجموعه می باشد.

بنابراین شما می توانید با آرامش خیال خرید خود را از فروشگاه اینترنتی راه دکتری انجام دهید و از هر حیث از سلامت انجام مراحل خرید خود مطمئن باشید.

مجوز تجارت الکترونیکی

درگاه اینتـرنتی بانـک ملـــت

بانک ملت به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین بانک های خصوصی ایران متولی مطمئنی برای انتقال وجوه در فروشگاه های مجازی از طریق درگاه های اینترنتی انتقال وجه می باشد که گروه آموزشی پرواز نیز برای حصول اطمینان و امنیت کامل توسط مشتریان فروشگاه اینترنتی خود با اتصال به درگاه های بانک ملت زمینه پرداخت مطمئن و آسان را فراهم نموده است.

شرکت به پرداخت بانک ملت، زیرمجموعه بانک ملت را همگان می شناسند و با اندک تحقیقی می توانید از هر حیث با خیال راحت از راه دکتری و یا فروشگاه های متصل به این درگاه پرداخت، خریدتان را انجام دهید و فعالیت فروشگاه های مرتبط را کاملا رسمی و قانونی و تحت نظارت مراجع ذیصلاح بدانید.

به پرداخت ملت

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

ارسال سالم و مطمئن هر بسته‌ی ارزشمندی در ایران فقط از یک طریق می تواند خیال هر شهروندی را راحت نماید و مطمئن‌ترین راه برای این مهم، راهی به غیر از پست نخواهد بود!

دسترسی به تمام نقاط کشور در کمترین زمان ممکن و با آسودگی خیال از سالم رسیدن بسته پستی معیار مهمی است که راه دکتری را بر آن داشته بر خلاف بسیاری از موسسات دیگر فقط این روش را برای رساندن بسته های خود به متقاضیانش انتخاب نماید، چرا که راه دکتری ایمان دارد محصولاتش ارزشمند بوده و مشتریانش بسیار ارزشمندتر …. پس هر نوع نگرشی به منفعت های مالی را کنار گذاشته و بهترین روش موجود را برای بهترین ها انتخاب و استفاده می نماید.

شرکت پست